در انتظار معجــــــــــزه

شله زرد نظری

1391/10/11 22:42
نویسنده : یه منتظر
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان خوبی گلم؟؟چقدر دلم برات تنگ شده بود عزیزم

ببخش توروخدا عشقم آخه میدونی مادرجونت یعنی مامانم هرسال نظر داره شله زرد میپزه و من هم رفته بودم اونجا دیروز رفتم الان اومدم خونه باٰ. بابایی

خیلی کار داشتیم عزیزم خسته شدم اما ایشالله اقا سیدالشهدا . حضرت زینب و امام رضا حاجتمو بدن تو این دوروز به این امام ها متوسل شدم عزیزم اخه مادرجون 3 روز روضه داره و توی دوروز میخونه نمیدونی چقدر دعا کردم هم خودمو هم همه ی اونایی که منتظر نی نی ان

عزیزم شستن دیگ نظری خیلی حاجت میده وقتی من مجرد بودم ارزوم بود برم مکه و وقتی شنیدم یکی از دوستای مادرجونت خونه ما دیگ شله زرد و شسته و سال بعد رفته مکه من هم همین حاجتو کردم که با.بابایی رفتیم و امسال هم شستم بخاطر تو عزیزم میدونم تا ساله دیگه میای پیشم و سال بعد این موقع دوتایی خونه مادرجونیم عزیزم

ایشالله حاجتمو میگیریم

عزیزم فردا بابایی مصاحبه داره برای کارش براش دعا کن قبول بشه عزیزم از استرس در میاد

خیلی دوستت داری لحظه به لحظه چشم انتظارتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

firiha
14 دی 91 21:33
سلام خوبی عزیزم؟
ماهم 1ساله که منتظریم برات دعا میکنم برامون دعا کن دوست جونیم



سلام ممنون عزیزم چشم منم برات دعا میکنم دوست خوبم
نانا و نینی جون
17 دی 91 11:48
خداحافظ