در انتظار معجــــــــــزه

دست پخت مامانت

1391/10/24 10:07
نویسنده : یه منتظر
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی؟دلم خیلی برات تنگ شده عزیزم بیا دیگه

خیلی از خدا خواستم ایشالله هروقت صلاح بدونه تورو بهم بده عزیزم بزور نمیخوام که زود هم تورو بگیره

میخوای دست پخته مامانتو ببینی؟؟باشه عزیزم الان عکسشو میذارم

ببین این عکس ماله 2 هفته پیشه تقریبا

هویج پلو با بابایی خوردیم جات خالی عزیزم

 

بقیه در ادامه مطلب

 

 

اینجا بابایی خیلی خسته بود گفت بشینیم روی زمین واسه همین سفره انداختم عزیزم

 

 

 

 

عزیزم دیروز هم دوستام اومده بودن اینجا یکیشون نینی داره 1سالو نیمه و اون یکی هم یه نینی تو دلشه دیدی عزیزم نی نی اونا چه زود اومد پس تو کی میای عشقم؟

براشون کیک پختم اونروز که اومدن اینم عکسش بدونه تزیین:

 

 

با تزیین:

 

 

 

 

اگه توام بودی از این کیک خوشمزه میخوردی عزیزم میخوان بیان اینجا میخوام یه کیک دیگه ب÷زم سعی میکنم عکسه اونم برات بذارم

خیلی دوستت دارم عزیزم

 

اینو هم وقتی دایی شایانت اینجا بود براش درست کردم

میدونی چیه؟؟؟؟خوراک اسفناج با گوشت و قارچ

 

این هم یه پیتزای بزرگ که وقتی با مادرجونشونو بابابزرگشون بودیم 9 نفری خوردیمش به به جات خالی

 

این هم منو بابایی یه شب خوردیم جات خیلی خاااااااااااااااااااااااااالی بوووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نگاری
19 دی 91 23:58
سلام مامان شنبم
نگران نباش نی نی ها همیشه ناز دارن ولی یهو با اومدنشون غافل گیر می شی


سلام ممنون دوسته من امیدارم بوووس
مینا
3 مرداد 92 15:01
سلام بازم عکس غذاهاتون رو بزارین
اگه عکس خودتون و بابای نینی تونو هم بزارین خیلی خوب میشه
من براوتن داعا کردم


سلام چشم حتما
و اینکه من نمیتونم عکس خودمو بذارم چون نمیخام اشنایی عکسمونو ببینه