در انتظار معجــــــــــزه

شهادت امام رضا(ع)

1391/10/24 9:45
نویسنده : یه منتظر
218 بازدید
اشتراک گذاری

قربان دل خسته ات ای ضامن عشق


دنیا شده دلبسته ات ای ضامن عشق


دیریست نمادی شده از غربت تو


تنهایی گلدسته ات ای ضامن عشق...
 
 
سلام عزیزم خوبی ؟
دیروز شهادت امام رضا بود
و من دوروز خونه مادرجون بودم یعنی مامانم میدونی دلم خیلی برات تنگ شده همش خوابتو میبینم
نمیدونم کی میخوای بیای منو باباتو خوشحال کنی همش منتظرتیم عزیزم
خونه مادرجون که بودیم همسایشون دیگ حلیم داشتن و من خیلی دعا کردم که تا ساله دیگه بیای عزیزم
امیدوارم که بیای و دعا میکنم که هم من و هم دوستام بزودی مامان بشیم
 
خدا جونم اول بهمون سلامتی بعدش هم یه نی نی سالم بده
الهی امین
 
عزیزم برای بابایی دعا کن کارش درست بشه خیالش راحت بشه منم خیالم راحت بشه اخه همش استرس داره
منتظره تا جوابش بیاد براش دعا کن عشقم
منتظرت میمونم که بیای عزیزم
میدونم خدا تورو بزودی بهم میده
خیلی دوستت دارم عزیزم
 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان شايان
24 دی 91 10:09
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريماينم لينكشhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php


سلام چشم عزیزم