در انتظار معجــــــــــزه

شکلات صبحانه

1391/10/25 12:32
نویسنده : یه منتظر
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی؟

نمیدونی دیشب مامانی چقدر حالش بد بود سر درد شدید داشتم همراه تهوع اگه پری نشده بودم شک میکردم تو اومدی اما قبلش پری بودم و الان 14 پری ام اولین اقدام این ماهم دیشب بود

عزیزم خیلی میخوامت خیلی دوستت دارم مامانیو اذیت نکن عشقم بیا زودتر

من و بابایی منتظریم ببینیم جواب مخابرات چی میشه قبول میشه یا نه دوست دارم همزمان با خبر قبولیه بابایی خبر بودنت تو هم شادمون کنه

خدایا از ته دل ازت میخوام خدا جونم این دو تا خبر بهترین خبر عمرمون میشه اگه با هم باشه خدایا ازت خواهش میکنم نا امیدم نکن این ماه خدایا ازت خواهش میکنم

امیدم فقط تویی خدایا من تو همه کارام به تو بسنده میکنم و تو در هر شرایطی کنارم بودی و منو ناامید نکردی قسمت دادم تو ماه محرم به حسین به زینب به ابوالفضل به علی اصغر ازت خواهش میکنم تورو پنج تن منو ناامید نکن خدایا

خدایا تنهام نذار تنها امیدم تویی تنها معبودم تویی خدایا اگر صلاح میدونی این ماه یه نی نی سالم و صالح بذار تو دلم مارو شاد کن

خدایا اول ازت سلامتی من و شوهرم و خونواده هامون بعد قبول شدن مصاحبه شوهرم و بعد یه نی نی سالم میخوام خدایا منو تنها نذار مثله همیشه که تنهام نذاشتی

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زینب مامان فرشته آسمونی امیر عباس
25 دی 91 12:53
سلام ...
انشالله این ماه هم نی نی نازو سالم و صالح بیاد تو دلت هم آقات قبول بشه آزمونو


سلام ممنون عزیزم ایشالله همه کسانی که منتظرن بزودی مامان میشن ممنون که بهم سر زدی
نانا و نینی جون
26 دی 91 18:03
سلام
عزیز دل خوبی؟
چه خبرا میدونم دیر اومدم ولی با یدونه آپ باحال اومدم
نیای اصلا نمیشه میدونم خیلیفضولی میکنی که ندیده بدونی چیه
آی آی ایست وروجک خانوم
حالا بدو وبم ببین چه خبره


سلام عزیزم اومدم برات نظر هم دادم مرسی که بهم سر میزنی ایشالله زودی باهم مامان میشیم