در انتظار معجــــــــــزه

سلام وروجک

1391/10/27 22:22
نویسنده : یه منتظر
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجکه مامانی خوبی؟

عزیزم من که دیگه کارم شده همش دعا کردن برای اومدن تو پس کی میخوای بیای؟؟؟

خداجووووووونم من تو ماه محرم خیل دعا کردم خیلی گریه کر دم خیلی قسمت دادم ایشالله که نذرمو قبول میکنی مگه نه؟؟؟

خدا من خیلی دوستت دارم تو که همه جا پشتیبانه من بودی منو تنها نذار من همیشه بهت نیاز دارم

خدا یا ناامید نکنکه تو دستگیره همه ی ماها هستی خدایا چشم امتظارم نذار

قول میدم قدر این فرشته کوچولو رو خوب بدونم و مادر خوبی براش باشم خدایا ازت خواهش میکنم تورو قسم به هرچی که دادمت منو از این چشم انتظاری در بیار این ماه .این ماه مارو شاد کن

خدایا تنهام نذار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نانا و نینی جون
29 دی 91 12:27
سلام عزیزم
انشاا... به امید خدا
دلم میخواد هر دومون بیاییم بگم نینی داریم
قربونت بشم همیشه دعا کن برا اونایی که نینی میخوان


سلام عزیزم باشه حتما بها خبر میدم توام مامان شدی بهم بگو خوشحال میشم
ایشالله همه بزودی مامان بشن