در انتظار معجــــــــــزه

شب میلاد ژیامبر و دعاهای من

1391/11/9 23:47
نویسنده : یه منتظر
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه ی من خوبی؟

ببخش گلم نشد چندروز  بهت سر بزنم اخه میدونی....

بذار برات تعریف کنم ٥ شنبه همین هفته عروسی دختر خاله مادرجونته که من و بابایی هم دعوتیم و منم رفتم بازار با مادرجون و پارچه خریدیم و از اونجایی که مادرجون خیاطه رفتم لباسمو بدوزه واسه همین چون خیلی کار داشت چندروز پیشش بودم تا کمکش کنم واسه همین گلم نشد دیگه بیام پیشت ببخش عشقم

عزیزم میدونی امشب چه شبیه؟؟؟؟

شب میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) که سالها پیش تو همچنین شبی به دنیا اومده بود و امشب باید خیلی دعا کرد عزیزم میدونی من و بابایی که رفتیم مدینه اونجا نماز خوندیم یعنی پشت خونه و محراب پیامبر ایشالله به حق همون دو رکعت نمازمون تورو به سلامتی این ماه بذاره تو دلم

توام دعا کن عزیزم پیامبر خیلی به بچه ها اهمیت میداد و دوسشون داشت حتما تورو این ماه بهم میده

 

عشقم فقط دعا کن تا خدا تورو سالم و صالح بهم بده

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)