در انتظار معجــــــــــزه

سلام

1391/11/6 11:35
نویسنده : یه منتظر
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم خوبی؟؟

ببخش عزیزم چند روز نیومدم پیشت اخه خونه مادرجونت بودیم دیروز هم رفتم خونه مادرجون خودم که حسابی جات خالی بود

توروخدا این ماه بیا عزیزم تورو قسم به هرچی دوست داری خدایا ناامیدم نکن 

 

جات خالی دیشب هم مادرجون و بابا جون و دایی جون اینجا بودن شام نمیدونی چقدر خوش گذشت حالا عکس غذاهایی که درست کردم و برات میذارم عزیزم که ببینی

 

جات خیلی خالیه برات یه سورپرایز دارم که میدونم حتما خوشحال میشی حالا بهت میگم عزیزم عجله نکن گلم

خیلی دوستت دارم امیدوارم این ماه بیای مامانو نا امید نکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نانا و نینی جون
6 بهمن 91 12:53
سلام خاله جون مامانیم برام آپ کرده چیزایی جالبی نوشته اگه میای برام ارزو کن زودتر بیام ولی بدجنس بشی دوتندالم پسسسسسسسسس زودلی بیا خاله جون
مدلهای بافتنی برای کودکان
8 بهمن 91 17:15
سلام.آموزش بافت پاپوش درخواستی شما رو در وبلاگ قرار دادم.امیدوارم بتونید استفاده کنید.البته روش بافتش خیلی هم آسون نیست.


سلام ممنون عزیزم
نانا و نینی جون
9 بهمن 91 23:11
سلام
خدایی که اون بالا بالاهاست میدونه چطور دلتو شاد کنه
عزیزم قربون دلت بشم
میدونم دلت خیلی پاکه امیدوارم به زودی زود دلت با یه هدیه شاد بشه در این شب پر از فرشته ها و عظمت خدا


سلام ممنون عزیزم ایشالله به همین شب عزیز دل همه اونایی که منتظرن و گرفتاری دارن شاد بشه
نانا و نینی جون
9 بهمن 91 23:31
در این شب پر فرشته و ستاره های چشمک زدن میدانم خدایی در این نزدیکی است که هدیه کوچک ولی به پهنای همه عمر میدهد به خواهر عزیزم


ایشالله هردومون این ماه نتیجه میگیریم من 2روز دیگه مشخص میشه که پیامبرمون هدیه رو داده یا نه که ایشالله داده باشه