در انتظار معجــــــــــزه

مامان و بابا

1391/12/1 11:48
نویسنده : یه منتظر
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان و بابا خوبی؟؟

دلم برات یه ذره شده بود ببخش عزیزم نشد بیام برات بنویسم اخه این روزا گرفتارم میرم دانشگاه و وقتم خیلی پر شده دیگه وقت فکر کردن به اومدن تو هم ندارم عزیزم دیگه سپردم به خدا تا خودش هروقت صلاح دونست تورو به من و بابایی بده ما خیلی دوستت داریم و خیلی هم دوست داریم زودتر بیای

اما خب هنوز حکمت نشده

عزیزم واسمون دعا کن منو بابایی داریم خیلی تلاش میکنیم که هروقت تو اومدی در رفاه کامل باشی و چیزی کم نداشته باشی برامون دعا کن تا بتونیم از عهده همه کارها بر بیایم

خیلی دوست دارم در کمال ناباوری ببینم اومدی تو دلم اینقدر دوست دارم وقتی میای من نفهمم و بعدش بفهمم و بعد هم کلی ذوق کنم

عزیزم برای اومدنت دعا میکنم دوستت دارم عشقم

توهم برای موفقیتمون دعا کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ریحان
5 اسفند 91 13:10
سلام عزیزم..خوشحالم که دانشگاه میری... دیگه وقتت هم حسابی پرشده....

بچه هم ایشالله به زودی میادوغافلگیرت میکنه


سلام ممنون گلم ایشالله که بیاد اره خیلی سرم شلوغ شده دیگه وقت فکرای پوچ برای نی نی ندارم