در انتظار معجــــــــــزه

من اومدم

1391/12/13 16:32
نویسنده : یه منتظر
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟ببخش گلم دیر اومدم اخه اینترنتمون قطع بود نشد بیام واز طرفی هم میرم دانشگاه و درس و کارو این چیزا دیگه نشد بیام زودتر از این پیشت ببخش مامانی

بابایی هم خوبه کوچولوی من نمیدونم این ماه میای یا نه اما خدا کنه اومده باشی تا عیدیمو از خدا گرفته باشم

خداااااایااااا ممنون میشم ازت اگه عیدی بهم یه نی نی صحیح و سالم بدی ای خدااااا جوووونم ازت خواهش میکنم

گلم خیلی دوست دارم زودتر بیای دلم تورو میخواد عزیزم کاش تا درسام سخت نشدن بیای و خوشحالم کنی اونوقت با خیال راحت به کارام میرسم

خیلی دوستت دارم تو هم برای اومدنت تو دل مامانی دعا کن باشه گلم؟؟؟

خییییییییییلی دوستت داریم هم من هم بابایی

بی صبرانه منتظریم ببینیم این ماه میای یا نه چشم انتظارمون نذار گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نانا و نینی جون
20 اسفند 91 18:55
سلام ابجی نازم
یه فانوس تو دستمه
ولی نیازمند دعام
پس بیا دستو بنده به من تا با هم باشیم
دلم میخواد امشب از ته دلت برای من و اونایی که منتظر یه معجزه درونین دعا کنی


سلام عزیزم مامان نشدی؟؟؟من هم هنوز منتظرم