در انتظار معجــــــــــزه

11 ماه انتظار سخت...

1392/2/2 22:48
نویسنده : یه منتظر
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم عیدت مبارک

خوش میگذره پیش خدا؟؟؟؟

به من و بابایی هم خوش گذشت ولی اگه می اومدی بیشتر خوش میگذشت جات واقعا خالی بود

عزیزم چرا نمیای 11 ماه از انتظارم داره میگذره و روز ها و شب ها دارم دعا میکنم که تو بیای اما نمیای.

چرا ؟من و بابایی خیلی خوبیم و خوش بختیم دوست داریم توهم کنارمون باشی عزیزم ازت خواهش میکنم بیا تو دل مامانی بی صبرانه منتظرتم گلم

نمیدونی چه سخته روز هارو شمردن تا تو بیای

بعضی روزها جا میزنم میگم خسته شدم از پا میافتم اما دوباره بلند میشم و میگم من میتونم اما هر ماه که میگذره از من دورتر میشی نمیدونم چرا؟؟؟

خدایا ازت خواهش میکنم تموم دوستام مامان شدن فقط من موندم ازت خواهش میکنم به من هم یه نی نی خشگل بده خداجوووونم خواهش میکنم ازت

من و همسری منتظر موهبتت هستیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرشيدا
3 اردیبهشت 92 1:41
سلام عزيزم انشاالله خدا يه ني ني سالم و صالح بهت ميده فقط مثبت فكر كن و به خدا توكل كن


سلام ممنون گلم
ایشالله