در انتظار معجــــــــــزه

حرفی ندارم...

1392/9/23 18:21
نویسنده : یه منتظر
282 بازدید
اشتراک گذاری

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

 

حرفی ندارم وقتی نمیشنوی حرفهایم را...حرفی ندارم وقتی نمیخوانی ناگفته هایم را

حرفی ندارم وقتی نمیدانی در چه حالم...حرفی ندارم وقتی صدایم به گوشت نمیرسد

چه بی اندازه احساس دلتنگی میکنم

وقتی توی اتاق روی تخت سرمو میکنم زیر پتو و گریه میکنم و با دندون هام پتورو گاز میگیرم که مبادا همسرم صدایم را بشنود

چه بی اندازه احساس دلتنگی میکنم

وقتی کمدلباسهایت را باز میکنم و لباسهایت را میبوسم

چه بی اندازه دلتنگی میکنم

وقتی خبر بارداری یا بدنیا اومدن کسی را میشنوم و از حرص و شاید حسادتبه سراغ کمد لباسهایت میروم و اونهارو توی اتاق پرت میکنم

چه بی اندازه احساس دلتنگی میکنم

وقتی صدای گریه نوزادی را میشنوم و نمیتونم بغلش کنم

چه بی اندازه دلم تنگ است دلتنگ کودکی که مرا مادر خطاب کند

چه بی اندازه دلتنگی میکنم

وقتی از جلوی سیسمونی فروشی رد میشم و وقتی میرم تو تا چیزی بخرم و فروشندهمیگه ببخشید برای چند ماهه ؟؟؟دختر یا پسر؟؟

چه بی اندازه دلتنگی میکنم وقتی تورو ندارم که ببویمت

چه بی اندازه دلتنگم خــــــــــــــــــــــدای من

خدایی که وعده دادی بخوان تا اجابتت کنم

خدایی که تا پات اومدم و خاک کعبه را بوسیدم و طوافت کردم

خدایی که 2 سال است صدایت میکنم اما جوابی نمیشنوم

خدایا پس کجایی؟؟کجا؟؟

چرا نمیشنوی صدایی که از بنده ی گنهکار تو میاید

چرا نمیشنوی خدایا

من دیگر تاب ندارم امتحانت بس نیست؟؟

من ایوب نیستم یه بنده ی ساده ام خدایا

حرفی ندارم جز اینکه فقط بغض کنم و یه گوشه یواشکی گریه کنم

وقتی جایی میرم و مادری رو میبینم که با چه لذتی فرزندشو تو اغوش میکشه تا بهش شیر بده

تموم وجودم اتیش میگیره وقتی میدانم نمیتونم مادر بشم

من نمیتونم مادر بشم

چون تو نمیخواهی

دیگر حرفی ندارم......

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پرتو
23 آذر 92 18:31
سلام دوستم انشاالله به حرمت زیارتی که رفتی خدا به زودی دلت و شاد کنه الهی آمین ، نا امید نباش گلم موقعی که انتظارش و نداری هدیه ات و از خدا میگیری ، اون روز نزدیکه توکل بر خدا با اجازه لینک شدین سلام ممنون دوست عزیزم