در انتظار معجــــــــــزه

سلام عزیزم خوبی؟

1391/10/30 13:43
نویسنده : یه منتظر
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان خوبی؟

من که دیگه زدم به بیخیالی و ناامیدی عزیزم هردفعه مشکل جدیدی پیش میاد برام که منو از تو دور میکنه

خدایا اخه چرا ؟؟؟

چرا به من نی  نی نمیدی؟

چرا همش باید دنباله نی نی بدوام ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خدایا من طاقتشو ندارم ازت خواهش میکنم خدا تمنا میکنم ازت ای خدای خوبم منو تنها نذار من طاقت ندارم

گلم من دوروزی خونه مامانم بودم اخه هر هفته 5 شنبه با بابایی میریم خونه مادرجون و شب هستیم واسه همین نشد بیام بهت سر بزنم دلم خیلی گرفته چرا نمیای گلم؟

چرا مامانو این همه اذیت میکنی ؟؟؟من گناه ندارم عزیزم

باشه منتظرت میمونم هروقت خدا اجازه بدی بیای 

منو بابایی همش متظرتیم چشم براهمون نذار عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)